چی میبینیم!

مارس 13, 2010 در 8:52 ب.ظ. | نوشته شده در فیلم, سریال | 2 دیدگاه
برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , ,

سلام گفتم یه ذره فیلم و سریالهایی رو که توی این چند وقته دیدم بگم شاید به درد کسی خورد ولی تورو خدا اینجام بیاید آپدیت بشه مردم از بی بازدیدی(تازه اونجام خلوت شده


خب شروع میکنم اول میریم سراغ بهترین سریال دنیا یعنی the simpsons به نظر من سیزن 21 شاهکاره البته تک و توک یعنی یه جورایی میشه گفت یه قسمت عالیه یه قسمت خوب اما توی این دو قسمت آخر BoyMeetsCurl خیلی عالی بود مخصوصا اون جایی که موجودی که بارت با عکس هومر ساخته بود با هومر میرقصید(عکس زیر).

اما The Color Yellow هم اپیزود شاهکاری بود (مگه میشه نباشه!) اما خب دیگه همیشه هر وقت موضوع روی لیسا هستش یکمی روند داستان کند میشه و کمتر میخندیم اما از طرف دیگه شاید از چیزای دیگش بیشتر خوشمون بیاد.

سایت simpsons.ir رو که حتمآ میشناسید جدیدآ با شروع این فصل دارن فصل رو ترجمه میکنن اما کاشکی با پخش جهانی ترجمه میکردن اونجوری خیلی خوب میشد
خب این از این حالا میریم سراغ…

human target یه سریال جدید هست که تا الان 7 اپیزودش از fox پخش شده و به نظر من سریال جالبیه داستان کلی اکشنه اما توش کمدی و اینام داره کارکتر اصلی (Christopher Chance) هم شخصیت خیلی باحالی داره داستانم درباره یه گروه هستش که یه جورایی Chance بادیگارد میشه و از کسایی که میخوان محافضت میکنه دو تا رفیق دیگم داره Winston که میشه گفت خرش همه جا میره  و Guerrero که من ازش خیلی خوشم میاد مغز متفکر گروهه خلاصه حتمآ ببینید.

خب دیگه سریال ….HEROES که این فصلش تموم شد امیدوارم باز ادامه پیدا کنه
… واما LOST …..در معنای واقعی کلمه سریال بیخودیه ولی چون دیدم میبینم ولی Michael Emerson توی این اپیزود آخر مخصوصآ اون لحظه ای که با ایلنا حرف میزنه عالی بازی کرده بود من توی این سریال از مایلز از همه کارکتر ها بیشتر خوشم میاد اما تو این اپیزود کارش در حق بن نامردی بود دلم برای بن سوخت. اما کلا این اپیزود رو دوست نداشتم اپیزود قبلی بهتر بود.

smallville هم یکم داشت افت میکرد که توی این اپیزود 14 یه ذره خودشو جمع و جور کرد.

خب تو این چند وقته فیلم زیاد ندیدم اما avatar و یک ماه پیش دیدمblind side هم چند روز دیگه میبینم شاید اینجام دربارش گفتم ولی AVATAR …آخه چی بگم به نظر من بد نبود ولی بدم نبود!!
princess and the frog رو هم یه ماه پیش بود دیدم خیلی خوشم اومد تا حالا از کارای پرنسسی دیزنی انقدر خوشم نیومده بود. آهنگهاشم که حرف نداشت.
خب همینا رو یادم بود تا بعد. 

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در WordPress.com.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.