Max and the Magic Marker

مارس 21, 2010 در 9:14 ق.ظ. | نوشته شده در بازی ها | ۱ دیدگاه

سلام چند روز پیش یه بازی کم حجم دانلود کردم که خیلی خوشم اومد گفتم اینجا معرفیش کنم.

Max and the Magic Marker یه بازی کم حجم هستش که داستانش درباره ی یه پسریه به اسم مکس که یه جورایی میره توی دنیای نقاشی ها و یه ماژیک نارنجی رنگ داره که بهش کمک میکنه و هم کنترل مکس و هم ماژیکش دسته شماسست و کلا توی بازی دستتون خیلی بازه و میتونید یکسری خلاقیت به خرج بدین. خلاصه به شخصه عاشقش شدم و من که اصلا بازی نمیکنم ( 1 ماه و نیمه که گرافیکم خراب شده و وسط همه GAME ها هنگ میکنه وقت نکردم درستش کنم!) هم نشستم نزدیک 2 ساعت بازی کردم تازه آخرشم اون هنگ کرد نه من!

لینک دانلود ورژن جدید این بازی با حجم75mb

 

۱ دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. خوب بازی خوبی است،باحاله و از عکسش هم می آید که خیلی هیجانیه:دی
    2 دقیقه مونده به دانلودش
    با تشکر.
    بای


بیان دیدگاه

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در WordPress.com.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.